ΚΙΝΗΣΗ
"ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΥΠΕΠΘ
Ο ΝΟΜΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ: Εγκληματικός ακρωτηριασμός της θετικής εκπαίδευσης στα Λύκεια-«Ανωτατοποίηση» όχι των ΤΕΙ αλλά του παραγωγικού σαμποτάζ και του εκφασισμού του δημόσιου >>
ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ο κορονοϊός  φέρνει στην επιφάνεια τον υπεραντιδραστικό,  αντιλαϊκό χαρακτήρα  των «Παρεμβάσεων» και ευρύτερα της εξωκοινοβουλευτικής λεγόμενης αριστεράς !
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Θετικός σε σχέση με τον προηγούμενο διαλυτικό του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και με τη σάπια γραμμή της ΟΛΜΕ αλλά χωρίς αληθινή διέξοδο για τους μαθητές
OΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-Ο λόγος που δεν τα θέλουν οι κνιτοσυριζαίοι
ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΣ
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ 12ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Τι θα έκανε ένα προοδευτικο νομοσχεδιο για το χρονικό όριο σπουδών και τι θέλει η ψευτοαριστερά
ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ
Πανεπιστημιακή Αστυνομία: Μια προβοκάτσια Χρυσοχοΐδη - Μητσοτάκη υπέρ του συριζέικου και κνίτικου σοσιαλφασισμού -Οι ταλαιπωρημένοι δημοκράτες καθηγητές, ερευνητές και φοιτητές δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα

ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Συνάδελφοι,

η πανδημία του κορονοϊού είναι πρωτόγνωρη για τη χώρα μας και για ολόκληρο τον κόσμο. Η καθημερινή μας ζωή έχει αλλάξει και θα αλλάζει με πιο γρήγορους ρυθμούς. Ο κινεζικός σοσιαλφασισμός απέκρυψε την αρχική εξάπλωση του ιού , με αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι όχι μόνο στην Κίνα, αλλά και σε όλο τον πλανήτη να νοσούν και να θρηνούμε χιλιάδες νεκρούς μέχρι τώρα, χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα σταματήσει όλο αυτό.

Στη χώρα μας η κυβέρνηση αδιαφόρησε αρχικά για την εξάπλωση της επιδημίας στην Κίνα, μη προετοιμάζοντας τη χώρα για τον ιό που αργά ή γρήγορα θα μας χτυπούσε την πόρτα. Η εγκληματική αδιαφορία κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης για την έλλειψη μασκών και αντιδραστηρίων για τα τεστ στους ανθρώπους με ύποπτα συμπτώματα, και ακόμα χειρότερα η άρνηση τους να παράγουν μάσκες και να κάνουν τεστ, όπως όλες οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες βγαίνουν αργά αλλά σταθερά στο φως της δημοσιότητας. Η κυβέρνηση , όχι μόνο  αρνείται τα μαζικά τεστ κάθε ύποπτου περιστατικού, όπως κάνουν ιδιαίτερα η Κορέα και η Ταϊβάν αλλά και η Γερμανία και τελευταία η Ισπανία, και η Ιταλία, αλλά με τον αγαπημένο του Μητσοτάκη και του Τσίπρα, τον Τσιόδρα, τον επικεφαλής αυτής της καταστροφικής πολιτικής κατηγορεί και από πάνω όσους επιστήμονες διαμαρτύρονται γι αυτήν .

Κάτω από αυτές τις συνθήκες το μόνο μέτρο που μπόρεσε να πάρει η κυβέρνηση για να μην σκοτώσει ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού ήταν και το κλείσιμο των σχολείων. Είναι φυσιολογικό κάτω από αυτές τις συνθήκες η εκπαιδευτική διαδικασία στις αίθουσες να σταματήσει. Αλλά είναι επίσης λογικό να πρέπει αυτή να συνεχιστεί, εφόσον είναι εφικτό. Και η ανάπτυξη της τεχνολογίας κάνει δυνατή τη συνέχισή της. Προφανώς αυτό δεν είναι το ίδιο με τη ζωντανή τάξη. Αλλά οι εκπαιδευτικοί μπορούμε να αναπληρώσουμε έστω κάποιες από τις χαμένες ώρες. Η σύγχρονη και η ασύγχρονη διδασκαλία εφαρμόζεται παντού και πλατιά σε όλο τον κόσμο και στη χώρα μας. Είναι μια μεγάλη κατάκτηση της ανθρωπότητας.

Αυτά τα προηγμένα εργαλεία, τα τόσο χρήσιμα για ανθρώπους που δεν μπορούν να παρευρίσκονται σε μια αίθουσα για να κάνουν μάθημα, είτε γιατί δουλεύουν είτε γιατί η ζωή τους δεν το επιτρέπει αλλά που θέλουν να κατακτήσουν τη γνώση, πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί να τα βάλουμε να δουλέψουν προς όφελος των μαθητών μας. Ιδιαίτερα των πιο φτωχών μαθητών. Γιατί ήδη η αστική τάξη και οι πιο εύποροι γονείς μπορούν να τα χρησιμοποιούν και τα χρησιμοποιούν για τα παιδιά τους. Είναι λοιπόν επιτακτικό καθήκον δικό μας, σαν προοδευτικών δασκάλων να μάθουμε τους μαθητές μας γράμματα. Είναι το πιο δημιουργικό πράγμα σήμερα, που όλοι μας μένουμε σπίτι, και εμείς και οι μαθητές μας, να διδάξουμε. Να νοιώσουμε πάλι τη χαρά της μάθησης και εμείς και οι μαθητές.

Συνάδελφοι,

είναι γεγονός ότι η εκπαίδευση μας είναι στην υπηρεσία μιας στην κυρία πλευρά ξενόδουλης αστικής τάξης που η ηγεσία της τις δύο τελευταίες δεκαετίες βρίσκεται στα χέρια των σοσιαλφασιστών νεοσκοταδιστών που μισούν όσο τίποτα άλλο την σύγχρονη παραγωγή και επιστήμη Εμείς αντίθετα από αυτούς θέλουμε να αξιοποιήσουμε τις σύγχρονες τεχνολογίες για να συνεχίσουμε τη δουλειά μας τώρα που οι αίθουσες είναι άδειες . Γι αυτό κάνουμε αμείλικτη κριτική στο κράτος γιατί δεν μερίμνησε να επιμορφώσει όλους τους εκπαιδευτικούς υποχρεωτικά σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, αλλά όλοι λίγο πολύ πρέπει να προσπαθήσουμε και μπορούμε να κάνουμε το μάθημα με νέο, σύγχρονο και διαφορετικό τρόπο .

Στη ναζιστική κατοχή της πατρίδας μας το ΕΑΜ έκανε στο ένα βουνό μάθημα στα παιδιά και στο απέναντι βουνό πολεμούσε το ναζισμό. Μέχρι και σχολή για δασκάλους είχε φτιάξει. Όχι. Δεν υπηρετούμε την αστική τάξη κάνοντας σήμερα μάθημα. Τους μαθητές μας και το λαό υπηρετούμε, ειδικά τα φτωχότερα παιδιά του λαού.

Η ανυπόληπτη ΟΛΜΕ έβγαλε μια ανακοίνωση στην οποία βέβαια επειδή είναι πονηροί, δεν λένε ‘‘είμαστε αντίθετοι στην εξ αποστάσεως διδασκαλία’’, γιατί τότε θα τους έκραζε όλη η χώρα, αλλά μας λένε ‘‘ότι δεν έχουν όλοι οι μαθητές ίντερνετ, δεν έχουν όλοι λεφτά για ίντερνετ και προτρέπουν το υπουργείο να ανακοινώσει μείωση της ύλης και κατάργηση των εξετάσεων που γίνονται στο τέλος της χρονιάς’’. Μάλιστα δε στο τέλος δεν ξεχνά να υπενθυμίσει και τα λεφτά για την παιδεία που είναι λίγα και την έλλειψη υποδομών! Αν δηλαδή σήμερα δίνονταν πολλά λεφτά για την παιδεία και καλύπτονταν οι ελλείψεις για υποδομές… ε οι μαθητές θα μάθαιναν γράμματα με την επιφοίτηση και όχι με τη διδασκαλία. Αντί η ΟΛΜΕ να στύψει το κεφάλι της και να προτείνει τρόπους αναπλήρωσης των μαθημάτων και συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, να μπει δηλαδή μπροστά για τη μόρφωση του λαού, προσφέρει ένα ωραίο άλλοθι, που το πλασάρει και για αριστερό και προοδευτικό, για να μην γίνει τίποτα. Όλοι οι καθηγητές, να καθόμαστε στο σπίτι μας και απλά να κόβουμε ύλη από τους μαθητές. Να αντικαθιστούμε δηλαδή τη γνώση με την άγνοια !
Η ΟΛΜΕ λέει ‘‘Οι εκπαιδευτικοί στηρίζουμε τους μαθητές μας και το δημόσιο σχολείο και σε αυτήν την έκτακτη συγκυρία’’. Οποία υποκρισία! Αν η ΟΛΜΕ θέλει πράγματι να στηρίξει το δημόσιο σχολείο, όπως διατείνεται, πρέπει να καλέσει όλους τους συναδέλφους να στηρίξουν μαζικά την εξ αποστάσεως διδασκαλία, όπως ήδη κάνουν τα ιδιωτικά φροντιστήρια και τα ιδιωτικά σχολεία.  Αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν διδάσκοντας τους μαθητές τους εξ αποστάσεως, όχι γιατί αγαπάνε τους μαθητές αλλά γιατί η αστική και η εύπορη μικροαστική τάξη θα έπαιρνε τα παιδιά της από τα ιδιωτικά σχολεία που δεν θα το κάνανε αυτό. Αλλά το δημόσιο σχολείο δεν το κάνει γιατί τα παιδιά εκεί είναι όμηροι της πιο βρώμικης, αντιδραστικής και ξενόδουλης μερίδας της ελληνικής αστικής τάξης που σήμερα έχει το πάνω χέρι στον κρατικό μηχανισμό. Ποιος στηρίζει λοιπόν το σχολείο και τους μαθητές του; Λέει η ΟΛΜΕ ‘‘να μειωθεί η ύλη και να μην γίνουν εξετάσεις στο τέλος’’. Τι σημαίνει αυτό; Στην ουσία της σημαίνει καμιά αναπλήρωση των χαμένων ωρών. Σημαίνει θρίαμβο της αμορφωσιάς !
Ασφαλώς κάποιοι μαθητές, ειδικότερα από φτωχές οικογένειες, δεν έχουνε ίντερνετ. Εύκολα όμως βρίσκονται από το myschool στο οποίο υπάρχουν όλα τα στοιχεία των μαθητών. Ναι, απαιτούμε σε αυτούς το κράτος να παρέχει άμεσα δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο για όσο καιρό χρειαστεί. Όχι να απαιτούμε από το κράτος να μάθουν λιγότερα οι μαθητές.
Η Κίνηση «Παιδεία για Δημοκρατία και Ανάπτυξη» καλεί όλους τους συναδέλφους να συνεχίσουν το μάθημα με αυτόν τον καινούργιο τρόπο για να μην αφήσουμε τους μαθητές μας αγράμματους για όσο διάστημα διαρκεί αυτή η δύσκολη περίοδος για όλους μας.

Αθήνα, 23-3-2020